Известие

Collapse
No announcement yet.

Алфа 145-146, тема за общи приказки

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • Здравейте искам да попитам как се махат корите на вратите на щипки ли са трябва ли да махна говорителя и от там да откачам?Искам да си сменя клиучалките затова питам ?

    Comment


    • Първоначално публикувано от danix Покажи съобщение
      Здравейте искам да попитам как се махат корите на вратите на щипки ли са трябва ли да махна говорителя и от там да откачам?Искам да си сменя клиучалките затова питам ?
      Трябва да махнеш колонките, има и щипки по края, и винтчета при механизъма за отваряне, както и при коритото долу. После е филма.
      Arena Coast Customs

      Comment


      • намери си дълга права отверка и го прави в гараж на топло че са много чупливи щипките
        alfa romeo 145 1.3 boxer K&N replacement MOMO GT2 WHEELS OMP Lowering Springs kit now on GPL rest in peace
        alfa romeo 147 2.0 ts DISTINCTIVE MY07 powered by Landi Renzo GPL

        Comment


        • в гараж ще го правя но щом викаш "филм" значи не е лесно ?

          Comment


          • Първоначално публикувано от danix Покажи съобщение
            в гараж ще го правя но щом викаш "филм" значи не е лесно ?
            Реално, след като разглобиш веднъж и разбереш всичко как е сглобено, после ще станеш за кратко време факир, но дотогава ще има бая псувни по отношение на ключалка, механизъм и после кора с щипки. Може да те изнервя и механизъма за прозореца Но щом имаш гараж, действай смело
            Arena Coast Customs

            Comment


            • Толкова ли трудно се слагат тия клиучалки аз мисля че ги даржат само 2 пластини но незнам как се нагаждат ..

              Comment


              • Първоначално публикувано от danix Покажи съобщение
                Толкова ли трудно се слагат тия клиучалки аз мисля че ги даржат само 2 пластини но незнам как се нагаждат ..
                Не е трудно, неудобно е
                Arena Coast Customs

                Comment


                • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                  Ако е на термостата, може да ти потече антифриз и то горещ, отвори капачката на казанчето, ако правиш манипулацията на топло. Не би трябвало на студено да заяжда, просто го развиваш с неподходящ инструмент - намери си хубави компактни ВиК гарги и пробвай с тях, че имат рамо за натиск или глух ключ. Лично при мен не беше проблем преди месец, когато го сменях, а с ВД 40 нищо няма да направиш, дифтунга е алуминиев и под напрежение.
                  Ами с френски ключ го мъчих (от един комплект на Draper, които би трябвало да са качествени инструменти) и не ще... Сега като ходя да сменявам масла и филтри, ще го мъчим там и с майсторва...
                  Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                  Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                  Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                  Comment


                  • Първоначално публикувано от Nyte Покажи съобщение
                    Ами с френски ключ го мъчих (от един комплект на Draper, които би трябвало да са качествени инструменти) и не ще... Сега като ходя да сменявам масла и филтри, ще го мъчим там и с майсторва...
                    Френски ключ е груба сила за тоя датчик, една маркова малка гарга е идеална при липса на читав ключ, поне аз с такава действам. Но по-добре да ти го сменят, надали ще ти излезне над 5 лева. Успех !
                    Arena Coast Customs

                    Comment


                    • не е чак толкова трудно,а щипките не са от най-чупливите

                      Comment


                      • Вижте какво гледах колеги, не е точно за раздел 145/146, но реших че е добре да се види и тук http://www.experience159.com/

                        A passion for perfection --> ALFA ROMEO

                        Comment


                        • Първоначално публикувано от Pastora Покажи съобщение
                          Френски ключ е груба сила за тоя датчик, една маркова малка гарга е идеална при липса на читав ключ, поне аз с такава действам. Но по-добре да ти го сменят, надали ще ти излезне над 5 лева. Успех !
                          Майстора ми го смени Сега колата вече се прероди! Толкова време го диря тоя прословут проблем със забиването на предницата!
                          Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                          Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                          Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                          Comment


                          • Колеги, не ми се заключва шофьорската врата като натисна копчето на дистанционното. Пасажерската си е ОК и се заключва. Иначе механиката си работи, сега я заключвам отвътре и излизам през другата и тогава заключвам и нея с дистанционното. Какви са възможните причини? Централното на един бушон ли е или има отделни за двете врати?
                            Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                            Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                            Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                            Comment


                            • На един бушон е. Имаш проблем в бравата или кабелите до нея.
                              166 2,4JTD 20V Sportronic Edizione collezionisti
                              ex 156 2,4JTD; ex 146ti; ex 145 1,6 boxer

                              Comment


                              • Лошо, ше требва да се ходи при чичо доктор. Факта, че се заключва отвътре с палчето ме навежда на мисълта, че поне бравата трябва да е ОК? Т.е. нещо ток не достига до нея...
                                Alfa Romeo 145 1.4 16V TwinSpark 103hp [1998]
                                Peugeot 206 1.4 74hp [2001]
                                Renault Megane 2 1.5 dCi 100hp [2005]

                                Comment

                                Working...
                                X